APŽVALGA: GEOMAR kūno priežiūros priemonės - moniiwill

2019 m. spalio 20 d., sekmadienis

APŽVALGA: GEOMAR kūno priežiūros priemonės

Mano mėgstamiausi vakarai visada būna lėti, kuomet galiu pasilepinti neskubėdama, išbandyti dar nebandytas priemones ir taip palepinti savo odą. Šiuo metu stengiuosi pastangrinti savo odą, tam renkuosi Geomar kūno priežiūros priemones: purvą, šveitiklį, kremą ir aliejų. 
Geomar priemonės

Dar niekada nesu bandžiusi purvo procedūrų, tad buvo gana įdomi patirtis. Šią priemonę ant odos reikia laikyti apie pusę valandos. Iškart po procedūros jaučiasi, kad oda yra šiek tiek pastangrėjusi. Priemonės kvapas yra labai intensyvus ir gali patikti tikrai ne kiekvienam. Kadangi aš nesu labai jautri kvapams, manęs tai neerzino. Jis taip pat kovoja su celiulitu. Pas mane dar jo nėra, bet noriu, kad kuo ilgiau ir neatsirastų. Pati procedūra nėra pati tvarkingiausia, tačiau, manau, verta ją išbandyti, nes rezultatai tikrai matosi. 
Purvas

Kūno šveitiklis man yra būtina priemonė dušo rutinoje. Tokios konsistencijos šveitiklį aš išbandžiau pirmą kartą. Ši priemonė vos atidarius buvo susisluoksniavusi - viršuje buvo išsiskyręs aliejus, o apačioje - druskos konsistencijos grūdeliai, tad prieš naudojant priemonę reikėjo išmaišyti, pakuotėje buvo įdeta tam skirta mentelė. 


Kūno šveitiklis
Šveitiklio kvapas man labai patiko, jis yra saldus ir labai malonus. Grūdeliai yra dideli ir ganėtinai grubūs, tačiau mano odos nesubraižė ir labai gerai nušveitė. Oda iš karto tapo daug švelnesnė ir minkštesnė. 
Kūno šveitiklis 
Nušveitus odą, ją reikia pamaitinti arba sudrėkinti - tam renkuosi kremą arba aliejų.

Kremas - želė, skirtas celiulito prevencijai. Taip pat šis kremas drėkina ir maitina odą, nes jo sudėtyje yra escino, kofeino, jūros dumblių ekstrakto, šalavijo, Azijinės centelės ekstrakto, baltymų, Negyvosios jūros oligoelementų. Kremas akimirksniu susigeria ir nepalieka lipnumo jausmo, labai maloniai jaučiasi ant odos. Turi lengvą kvapą, kuris nėra erzinantis.
Kremas

Kūno aliejus dažniausiai naudoju vasarą, kai noriu pamaitinti išsausėjusią odą po saulės vonių, tačiau šaltuoju metų sezonu oda būna išsausėjusi ir praradusi glotnumą. Šis aliejus yra nuo strijų, kadangi jų pas mane jau šiek tiek matosi, tai tikrai nėra anksti pradėti naudoti tokias priemones, kad neatsirastų jų dar daugiau. Sudėtyje yra saldžiųjų migdolų aliejaus, ryžių aliejaus. Šie aliejai pasižymi drėkinančiomis ir maitinančiomis savybėmis. Priemonė kvepia migdolais, tas kvapas nėra instensyvus. Žinoma, aliejui susigerti reikia daugiau laiko nei kremui, tačiau rezultatas to vertas - oda tampa stangresnė ir glotnesnė.
Pridėti antraštę

Migdolų aliejus
Taigi, tokia dabar yra mano dušo rutina. Tikiuosi, kad naudodama šias priemones turėsiu glotnią ir gražią odą! 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą