SHEIN: Juoda visai nenuobodi - moniiwill

2018 m. rugsėjo 9 d., sekmadienis

SHEIN: Juoda visai nenuobodi

Sveikos, 
Na kaip, ar džiaugiatės šiltu rudeniu? Aš visai džiaugiuosi, nes galiu rengtis savo naujais drabužiais iš SHEIN. Vasarą mano spintoje vyravo gana daug spalvų, tačiau rudeniui atėjus aš ir vėl užsinorėjau savo mylimos juodos spalvos. Šį kartą mano spintą papildė plėšyti džinsai ir maikutė. Siuntinys kaip visada atėjo maždaug per 2 savaites. 

Jau seniai norėjau plėšytų juodų džinsų ir pagaliau juos gavau. Jie paplėšyti subtiliai ir tikrai ne per daug. Rinkausi dydį M, tačiau kelnės nėra visiškai aptemptos. Mano ūgis yra panašus į modelio, pavaizduoto SHEIN nuotraukoje, jai ilgis yra normalus, o man kelnės yra trumpokos. Medžiaga yra tampri, nesiglamžo, tačiau pukuojasi. Yra kišenės. Ištiesų, kelnėmis džiaugiuosi, tik ilgis šiek tiek nuvylė. Sunku būti aukštaūge.. 😂
Jau esu rašiusi apie megztuką su perliukais, kurį užsisakiau dar pavasarį (nuoroda čia) Jis man labai patiko, todėl užsimaniau ir maikutės. Mane patraukė jos išskirtinis dizainas, nes ji yra su chokerio imitacija, rankovės puoštos perliukais. Medžiaga yra gana stora, todėl puikiai tinka rudeniui, nesipukuoja ir nesiglamžo. 
Abu šiuos rūbus dažniausiai dėviu kartu, priderinusi taip pat juodus “ugly sneakers”, kurie šiuo metu yra labai populiarūs. Labai džiaugiuosi, kad SHEIN parduotuvė dar nei karto manes nenuvylė, todėl galiu ją be jokios abejonės rekomenduoti ir Jums 😊
NUORODOS: 
Maikutė: https://goo.gl/orLHJN 
Kelnės: https://goo.gl/ySys6r


Ačiū už skaitymą! Jau greitai naujas įrašas 💋

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą