APŽVALGA: Pepe Jeans kvepalai - moniiwill

2021 m. lapkričio 14 d., sekmadienis

APŽVALGA: Pepe Jeans kvepalai

LABAS!

Kaip ir kiekvieną naują sezoną, taip ir šį rudenį aš pasitikau su nauju aromatu. Kvepalus aš

mėgstu keisti pagal sezonus, nes šiltojo sezono metu aš mėgstu gaivius ir nesunkius kvepalus, o

rudenį ir žiemą renkuosi saldesnius ir sunkesnius kvapus. Šįkart rinkausi iš Pepe Jeans aromatų

– jų yra keli variantai, bet išsirinkau tuos, kurių natos man labiausiai prie širdies.

Šiuos kvepalus galite rasti ČIA.


Kvepalų natos:

Viršutinės aromato natos – migdolai, mandarinai, zefyrai.

Vidurinės aromato natos – vanilė, migdolų pienas, degtinė.

Bazinės aromato natos – gintaras, muskusas.


Šių kvepalų natos iškart patraukė mano dėmesį, nes vyrauja tokios natos, kurių kituose

kvepaluose retai rasime – pavyzdžiui: zefyrai, migdolų pienas, degtinė. Nors galvojau, kad

galbūt degtinė skleis alkoholio kvapą, tikrai taip nėra. Ryškiausia nata šiuose kvepaluose man

yra vanilė, tad mėgstančioms ją, šie kvepalai turėtų patikti. Kvepalai nėra įkyriai saldūs,

saldumas yra subtilus, nes juose yra ir gaivių mandarinų natų.


Kvepalų išsilaikymas yra maždaug 6 valandos, tačiau ant rūbų aromatas išlieka dar ilgiau, net

kelias dienas.


Kas dar labai išskiria šiuos kvepalus iš kitų – tai buteliukas. Jis ištiesų patraukia dėmesį , nes

atrodo itin puošniai, prabangiai ir stilingai. Buteliukas su kojele primena taurę. Pakuotė yra sunki

ir kokybiška, kvepalai stovi stabiliai. Kvepalai yra su purškikliu, kas yra labai patogu.


Šie kvepalai galėtų būti puiki dovana moteriai – mamai, draugei ar kolegei, nes jie yra ne tik

išskirtinio kvapo, bet jie taip pat gali puošti intejerą. Pas mane jie yra kosmetinio staliuko

puošmena ir akcentas. Pepe Jeans taip pat turi ir vyriškų kvepalų aromatų.


Taigi, kvepalai man labai patiko ir džiaugiuosi, kad nuotoliniu būdu, net nebandžius kvepalų

parduotuvėje, išsirinkau sau tobulą aromatą. Kvepalai jau tapo mano rudens favoritais.

Rekomenduoju!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą