APŽVALGA: Artistry NYC linija - moniiwill

2019 m. kovo 12 d., antradienis

APŽVALGA: Artistry NYC linija


Dekoratyvinė kosmetika – viena iš tų temų, apie kurias galiu šnekėti/rašyti nesustodama, tiek būnant su draugėmis, tiek blog‘e. Man labai pasisekė, nes gavau galimybę išbandyti beveik visas (negavau tik blakstienų tušo) Artistry Studio NYC priemones: kelioninę paletę, highlighterį, lūpų ir akių pieštukus, lūpų balzamą.
Artistry NYC
Aš esu iš tų žmonių, kurie labai kreipia dėmesį į pakuotes – visos šios linijos pakuotės yra labai spalvotos, gražios bei apgalvotos. 
Kelioninė paletė
Kelioninė paletė yra labai praktiška, nes joje yra ir šešėliai,  bronzeris, pudra ir skaistalai. Su ja viena galima pasiryškinti tiek akis, tiek veidą. Pigmentacija nėra itin stipri, todėl tiktų pasidaryti natūraliai atrodantį makiažą. Sklaidosi gana lengvai.

Kelioninė paletė
Kelioninė paletė
Highlighterių paletė - viena gražiausių palečių, kokias tik esu mačiusi! 

Labai nustebino, kad ji šviečia, kas yra labai patogu dažantis highlighteriu. Paletę sudaro 3 spalvos, o jų pigmentacija daaaaug stipresnė nei paletės, apie kurią rašiau aukščiau. 
Highlighterių paletė
Kadangi man patinka šalto atspalvio highlighteriai, išbandžiusi sidabrinę spalvą aš ją iškart įsimylėjau. Rožinė taip pat patiko, nes yra šalto atspalvio. O oranžinės kaip highlighterio nenaudoju, nes tokios šiltos spalvos man nepatinka. Tačiau šią spalvą kartais naudoju kaip akių šešėlius, kai noriu daug blizgučių 
Highlighterių paletė
Vienareikšmiškai, šis produktas yra mano mėgstamiausias iš visos Artistry NYC linijos.

Kas iš šios linijos dar patiko, tai, kad į vieną pakuotę būna sudėti keli produktai.
Dvipusis akių pieštukas. Su viena puse galima nusibrėžti kontūrą, o su kita paryškinti akis šešėliais. Pieštukas yra labai minkštas ir su juo yra lengva brėžti kontūrą, jo nespaudžiant. 
Akių pieštukas
Šešėliai yra kreminiai ir blizgūs, todėl juos yra šiek tiek sunkiau sklaidyti nei įprastus. Bet vien tai, kad jie yra pieštuko formos, padaro aplikavimą lengvesniu.
Akių pieštukas
Kalbant apie lūpų produktus, iš naujosios linijos teko išbandyti 2: 
Pieštuką su kempinėle. Pieštukas labai patiko, nes yra labai minkštas, lengvai dengiasi, super pigmentuotas, su kempinėle galima gražiai ir tolygiai išsklaidyti. 

Lūpų pieštukas
Lūpų balzamas su spalva. Šis balzamas ne tik suteikia spalvą, tačiau ir drėkina lūpas, jos šiek tiek blizga. Labai tinka kiekvienai dienai, kuomet nesinori dažytis lūpdažiu.
 
Lūpų balzamas

Lūpų balzamas

Lūpų balzamas

Visi šie produktai man paliko įspūdį ir užsinorėjau išbandyti dar daugiau spalvų, galbūt ateityje ir išbandysiu. Na, o dabar su Jumis atsisveikinu, bet tikrai neilgam!
'moniiwill

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą