SHEIN kostiumėliai - moniiwill

2018 m. spalio 30 d., antradienis

SHEIN kostiumėliai

Mano blog’e ir vėl haulas. Jau ne pirmą kartą iš Shein užsisakinėju kostiumėlius, nes jie dar nei karto manęs nenuvylė. Šį kartą užsisakiau 2: sportinį kostiumą ir švarkelio bei šortukų komplektą. 
Šiaip sportinių kostiumų beveik nenešioju ir savo spintoje neturiu nei vieno, todėl nusprendžiau, kad bent vienas man praverstų vedžiojant šunis ar einant iki parduotuvės. Ši apranga man labai “prilipo”, nes yra labai patogi ir nereikia ilgai galvoti ką rengtis, ypač kai reikia skubėti. 
Rinkausi dydį M ir jis man puikiai tiko, tiek kelnių ilgis, tiek švarkelio rankovės, todėl aukštaugės jį gali drąsiai užsisakinėti ☺️Jau renkantis rūbus atkreipiau dėmesį į švarkelio užtrauktuko “žiedą”, kurie dabar yra labai populiarūs ir norėjau bent vieno rūbo su juo. Jau vien dėl jo kostiumėlis man atrodo daug įdomesnis. Medžiaga nesiglamžo, nepersišviečia. Vos atėjus siuntiniui, kaip ir dažniausiai, buvo siūlų, tačiau juos labai greitai galima apkarpyti ☺️

Labiau oficialų kostiumėlį (bent jau galvojau, kad jis oficialus) užsisakiau šventėms, renginiams, ir žinoma, šiltajam sezonui. Gal dar ir per anksti ruoštis pavasariui/vasarai, bet pamačius šį kostiumėlį labai jo užsinorėjau ir žinojau, kad tikrai kažkur pritaikysiu. 

https://goo.gl/Tgm7M9 
Švarkelį nešioju net ir dabar, priderinusi šiltesnę lauko aprangą. Prie kostiumėlio buvo diržas, kuris tikriausiai skirtas šortams, tačiau juo per liemenį susiveržiu švarkelį. Medžiaga taip pat nesiglamžo ir nepersišviečia, siūlų nebuvo. Nežinau, ar nešiosiu šį pilną kostiumėlį į viešumą, nes užsidėjus šortukus ir švarkelį kartu, jis man primena pižamą. Šortukus užsidėčiau nebent į pliažą ar sodą, jie patogūs, tačiau eiti į renginius jie netinka.
Visumoje šiuo siuntiniu esu labai patenkinta ir džiaugiuosi, kad mano spintą papildo rūbai, kuriuos dažnai nešioju, o ne tik padedu gulėti ☺️

NUORODOS: 
https://goo.gl/vbR7PD  
https://goo.gl/Tgm7M9 
Ačiū už skaitymą! Kiti įrašai jau greitai 💕
'moniiwill

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą